Hebt u een klacht?

Wij doen ons uiterste best om u een opleiding aan te bieden die uw verwachtingen overtreft. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent of een probleem heeft ervaren. In dat geval vragen wij u om dat te bespreken met uw contactpersoon van Vista Nova. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris, mevrouw Marly Klein.

Zij is speciaal aangesteld om als externe adviseur eventuele klachten binnen Vista Nova te beoordelen. Daardoor kan ze objectief naar uw klacht kijken.

Onze klachtenfunctionaris behandelt uw gegevens strikt vertrouwelijk. Zij informeert andere personen alleen over uw klacht als u daar toestemming voor heeft gegeven of als dat noodzakelijk is voor de afhandeling van uw klacht.

U kunt uw klacht per e-mail indienen naar marlyklein@vistanova.nl

Burn out. Voorkomen is beter dan genezen.

College Vista Nova: Burn out. Voorkomen is beter dan genezen.

In dit college hoor je de belangrijkste tips en inzichten over hoe je een burn out kunt voorkomen. Hoe herken je een burn out? En belangrijker: hoe kun je een burn out voorkomen? Ook legt Marja uit waarom de ene persoon wel een burn out krijgt en de ander niet.

Werken & Mindfulness

College Vista Nova: Werken & Mindfulness

Ben jij nieuwsgierig naar wat jou in je dagelijkse werk kan helpen om: meer focus aan te brengen en ruimte te creëren, jouw veerkracht te vergroten, opmerkzaamheid te ontwikkelen, minder reactief te zijn (niet automatisch reageren, maar bewust), pauze te nemen (doe modus naar zijn modus) en met aandacht aanwezig kunt zijn achter je bureau, in een vergadering of in een belangrijk gesprek? Bekijk dan dit college!

Meer overzicht?
Filter hier op een categorie

Alle items
Interview
Nieuws
Blog

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.