Hebt u een klacht?

Wij doen ons uiterste best om u een opleiding aan te bieden die uw verwachtingen overtreft. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent of een probleem heeft ervaren. In dat geval vragen wij u om dat te bespreken met uw contactpersoon van Vista Nova. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris, mevrouw Marly Klein.

Zij is speciaal aangesteld om als externe adviseur eventuele klachten binnen Vista Nova te beoordelen. Daardoor kan ze objectief naar uw klacht kijken.

Onze klachtenfunctionaris behandelt uw gegevens strikt vertrouwelijk. Zij informeert andere personen alleen over uw klacht als u daar toestemming voor heeft gegeven of als dat noodzakelijk is voor de afhandeling van uw klacht.

U kunt uw klacht per e-mail indienen naar marlyklein@vistanova.nl

Gesubsidieerd loopbaanadvies

College Vista Nova: Gesubsidieerd loopbaanadvies

We denken dat het cruciaal is dat veel mensen gebruik maken van de regeling, en daar hun voordeel mee doen. Daar worden werknemers gelukkiger en succesvoller van, en het bereidt ze voor op noodzakelijke stappen. Het is een handige aanpak van Minister Koolmees, omdat hierdoor een verandering in de aanbodkant van de arbeidsmarkt in gang wordt gezet.

Hoe voer je een goed sollicitatiegesprek?

College Vista Nova: Hoe voer je een goed sollicitatiegesprek?

In dit college nemen we je mee naar het sollicitatiegesprek. Hoe maak je het gesprek succesvol? En wat moet je nu juist niet doen? Een college voor iedereen die momenteel aan het solliciteren is of binnenkort moet gaan solliciteren.

Meer overzicht?
Filter hier op een categorie

Alle items
Interview
Nieuws
Blog

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.