Hebt u een klacht?

Wij doen ons uiterste best om u een opleiding aan te bieden die uw verwachtingen overtreft. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent of een probleem heeft ervaren. In dat geval vragen wij u om dat te bespreken met uw contactpersoon van Vista Nova. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris, mevrouw Marly Klein.

Zij is speciaal aangesteld om als externe adviseur eventuele klachten binnen Vista Nova te beoordelen. Daardoor kan ze objectief naar uw klacht kijken.

Onze klachtenfunctionaris behandelt uw gegevens strikt vertrouwelijk. Zij informeert andere personen alleen over uw klacht als u daar toestemming voor heeft gegeven of als dat noodzakelijk is voor de afhandeling van uw klacht.

U kunt uw klacht per e-mail indienen naar marlyklein@vistanova.nl

Vrouw & werk

De belangrijkste vraag is: wat werkt voor jou? We gaan even terug in de tijd en kijken daarna naar wat er nu speelt, want we bevinden ons op een kantelpunt als het gaat om de positie van vrouwen in deze wereld. Dit college wordt verzorgd door Amber Bohnke.

Van werkdruk naar werkgeluk

College Vista Nova: Van werkdruk naar werkgeluk

Wanneer werkdruk en stress ontstaat, helpen de aanwijzingen van de methodiek Tijdsurfen je terug te keren naar kalmte, focus en werkgeluk. In dit college vertellen Yvonne von den Steinen en Richard Heijne je meer over deze methodiek.

Meer overzicht?
Filter hier op een categorie

Alle items
Interview
Nieuws
Blog

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.