Hebt u een klacht?

Wij doen ons uiterste best om u een opleiding aan te bieden die uw verwachtingen overtreft. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent of een probleem heeft ervaren. In dat geval vragen wij u om dat te bespreken met uw contactpersoon van Vista Nova. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris, mevrouw Marly Klein.

Zij is speciaal aangesteld om als externe adviseur eventuele klachten binnen Vista Nova te beoordelen. Daardoor kan ze objectief naar uw klacht kijken.

Onze klachtenfunctionaris behandelt uw gegevens strikt vertrouwelijk. Zij informeert andere personen alleen over uw klacht als u daar toestemming voor heeft gegeven of als dat noodzakelijk is voor de afhandeling van uw klacht.

U kunt uw klacht per e-mail indienen naar marlyklein@vistanova.nl

Het ontwikkelen van Transformational Presence

Rob Govers – programmamanager bij Vista Nova – neemt je hierin mee aan de hand van het boek ‘Wat wél werkt. Een nieuwe manier van leven, een nieuwe manier van werken’ van Alan Seale. Transformational Presence sluit aan op de visie en werkwijze van Vista Nova. Het college is bedoeld voor coaches, studenten en iedereen die is geïnteresseerd in het versterken van persoonlijk leiderschap.

Regelgeving in het kader van de WW

College Vista Nova: Regelgeving in het kader van de WW

Momenteel worden veel werknemers boventallig als gevolg van de coronacrisis en zijn gedwongen een beroep te doen op de WW. Wat zijn daarbij de aandachtspunten die iedere loopbaanadviseur moet weten? Wat zijn de verplichtingen in het kader van de WW? Welke mogelijkheden zijn er als een werknemer wil starten als zelfstandige?

Meer overzicht?
Filter hier op een categorie

Alle items
Interview
Nieuws
Blog

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.